Huis in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Cofresi, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu Huis in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Cofresi, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu

Huis in Dominicaanse Republiek

Door: Paul & Maritza

Blijf op de hoogte en volg Paul

27 Juli 2006 | Dominicaanse Republiek, Cofresi

Wij hebben een paar foto's van het huis in Cofresi, das iets buiten Puerto Plata.
Als wij zelf daar zijn zullen we specifieke foto's maken.
Dit huis gaan we waarschijnlijk huren. Voorlopig voor de 1ste 6 maanden en daarna zien we wel.
Misschien huren we daarna wel elders een woning.
Als we daar ter plekke zijn beslissen we of we dit huis nemen want het is nog niet definitief afgesproken dat we deze gaan huren.

  • 31 Juli 2006 - 13:48

    Ottoline Verwoerdt:

    Nou nou, luitjes ,dit ziet er even geweldig uit. Je zou zeggen daar moet het toch wel lukken.Heel veel succes.

  • 04 Augustus 2006 - 19:50

    Fred Van Der Laan:

    Tja het gaat nu echt gebeuren he..? Ziet er top uit hoor het huis en de omgeving ken ik wel haha Nou veel geluk gewenst in jullie nieuwe woonomgeving en veel plezier en ontspanning daar gewenst. Ik ga het volgen hoor jullie uitdaging en kom jullie zeker een keer opzoeken groetjes fred

  • 11 Augustus 2006 - 10:52

    Aad Van Der Tak:

    Maritza en Paul,

    Ziet er goed uit, in mijn dromen ziet het er ook zo uit, met één verschil..... in mijn droom zit er water in het zwembad, pas op met duiken hè!

    Groeten Aad

  • 13 Augustus 2006 - 14:37

    Sander & Hester:

    Wat een leuk huis! Jullie gaan het vast helemaal naar jullie zin krijgen!

    Veel (zon)plezier.

  • 17 Augustus 2006 - 09:53

    Rob:

    Jeetje Paul indrukwekkend man. Ziet er geweldig uit. Ik denk dat jij het er zeker naar je zin zal hebben. Heel veel suc6 en de uitnodiging hou ik in me achterhoofd...
    Groet Rob K.

  • 16 November 2006 - 13:32

    Christope:

    Beste mensen.
    Ik kom een jaar naar Dom Rep werken (Punta Cana), zijn er bepaalde dingen die je daar nodig kunt hebben die je daar niet kunt kopen dat ik beter van thuis meeneem? kunnen jullie mij iets adviseren tips ofzo? mijn mail is cpke40@hotmail.com
    alvast bedankt voor de moeite
    Mvg Christophe, Antwerpen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 20 Juli 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 76065

Voorgaande reizen:

21 September 2006 - 31 December 2020

Wonen in de Dominicaanse Republiek

Landen bezocht: