Paarden & Hond - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu Paarden & Hond - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu

Paarden & Hond

Door: Paul Kluivers

Blijf op de hoogte en volg Paul

15 Februari 2007 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

We hebben inmiddels 4 paarden.
2 grote paarden van 6 jaar oud om zelf op te rijden en 2 kleintjes van ongeveer 1.5 jaar oud.
Ze staan allemaal in een weiland en dat ligt op een loopafstand van ongeveer 5 minuutjes van ons huis.
De twee kleine paarden moeten we nog trainen zodat er ter zijner tijd ook op gereden kan gaan worden.
Dit gaat wel wat tijd in beslag nemen maar dat is geen probleem voor ons. De paarden zijn in ieder geval een leuke hobby geworden.

Ook is er nu een hond in huis gekomen.
Een wit/goudkleurige labrador. Het is een teefje en ze heet "Amber", genoemd naar de goudgele steen van gefossileerd hars die hier in de bodem wordt gevonden. Het gebied waar we nu wonen wordt ook wel de "amberkust" genoemd.
Amber is ongeveer 1 jaar oud en heeft altijd bij mensen binnen in huis gezeten ( op de patio ) en was nooit buiten geweest.
Alles wat ze nu ziet en doet is nieuw voor haar. In gedrag is het dus nog een puppie. Amber is een leuke hond en heel vriendelijk voor iedereen die ze tegenkomt. Daarnaast is ze met geen stok weg te slaan bij Paul en ze volgt hem dan ook overal op de voet.

• 15 Februari 2007 - 09:12

Ottoline:

Leuk weer te horen dat jullie het zo geweldig hebben in de D.R.
    Wat een prachtige paarden zijn het zeg en wat een schattige hond. Dat van de Amberkust wist ik, wil graag weer eens naar de D.R. maar er zijn voor ons weer andere oorden om te bezoeken, maar wie weet.
    Veel geluk en suc6 daar.

• 05 Maart 2007 - 14:41

Barenes@zonnet.nl:

Ola Olé hatsiekiedee,

Wat een beestenboel zeg, paarden, een hond en dan nog Maritza die de hele dag door kakelt....... grapje hoor. Het ziet er in ieder geval weer allemaal heel relaxed uit, in tegenstelling tot de dagen dat ik moet werken en Bram naar de oppas moet brengen....stress!! Maar goed, Bram groeit als kool en is een heel eigenwijs vrolijk manneke. Tot snel weer en de groeten aan je sproeten. Esther

• 12 Oktober 2007 - 21:17

Eric:

Waar is de foto van mijn SuperDushi Ingrid nou???