Jaarwisseling & Kerst - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu Jaarwisseling & Kerst - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu

Jaarwisseling & Kerst

Door: Paul Kluivers

Blijf op de hoogte en volg Paul

02 Januari 2007 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Oud en nieuw hebben we gevierd in Hotel Coral. Dit hotel bevind zich in Costa Dorada en ligt vlak buiten Puerto Plata.
De avond begon met een diner en champagne. Na het eten speelde een "live band" diverse bachata,merenque en salsa.
Om 23.30 uur gingen we richting strand waar het vuurwerk de lucht inging.
Na afloop hiervan ging het feest verder in het "bruin-cafe" van het hotel.

Kerstavond ( 24 december ) is hier de belangrijkste dag. De hele familie komt dan samen voor het kerstdiner. De dag erna is om "bij te komen" en de restanten drank en eten "weg te werken". 2e kerstdag kennen ze niet.
Op 1e kerstdag hebben we thuis op de veranda gegeten. Iedereen had 1 of meerdere indische gerechten gemaakt. Kipsate op de BBQ en smullen maar.

• 02 Januari 2007 - 08:49

Ottoline:

Allereerst de aller beste wensen voor 2007, dat jullie wensen uit mogen komen in 2007.
    Wat een gezellige feestdagen daar in het verre Dominicaanse.
    wie weet is dit ooit voor ons ook weggelegd.
    Groet

• 02 Januari 2007 - 13:36

Esther:

Een heel goed, gelukkig en gezond 2007 toegewenst, mede namens mijn man en kind. Ik heb net de hele diavoorstelling weer de revu laten passeren en dan is het net alsof je er een beetje bij bent. Het ziet er allemaal erg gezellig en relaxed uit, jullie hebben je plekkie volgens mij wel gevonden. Geniet ervan en tot de volgende x. Los ballos

• 03 Januari 2007 - 11:33

Silvia Biegel:

Een heel gelukkig nieuwjaar samen, wordt vast heel bijzonder met zoveel nieuwe dingen rondom jullie!!!

• 03 Januari 2007 - 12:22

Angelique :

Geweldige fotos van jullie nieuwe woonplaats.
    Veel geluk & goede gezondheid voor jullie 2.

Angel

• 29 Januari 2007 - 18:50

Swartinia:

Hai, wat een leuke foto's zeg! Zo had ik ook de jaarwisseling in Disneyland (op een DutchParty; Indische Nederlanders + LiveBand)gevierd met toeters en hoeden plus vuurwerk! Een leuke ervaring...
    Veel Geluk & Gezondheid!!!

• 28 Mei 2007 - 19:09

Peggy De Haan :

Hallo Paul,wat een verrassing zeg!
    Gisteren hoorde ik van Macky dat je vertrokken was naar de Dominicaanse Republiek. Wat een avontuur. Leuk hoor. Jammer dat wij elkaar uit het oog zijn verloren. De laatste keer dat ik je zag zal ik niet gauw vergeten, dat was immers op de condoleance van mijn overleden vader op 16 juni, nu al weer 5 jaar geleden.
    Leuk om jullie weblog te lezen, wat een prachtige foto's. Spannend hoor. Ik wens jullie het allerbeste toe en de hartelijke groeten van Peggy de Haan