Diversen - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu Diversen - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu

Diversen

Door: Paul Kluivers

Blijf op de hoogte en volg Paul

23 December 2006 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

We weten inmiddels in de omgeving al redelijk de weg en we zijn al aardig ingeburgerd.
Maritza heeft 2 dagen gewerkt bij een makelaarskantoor dat gerund wordt door 2 hollandse meiden. ( zie ook : www.dominican-realty.com )
Ze kan daar 2 dagen per week vast gaan werken.....ze moet nog beslissen of ze die verplichting wil aangaan.
We kunnen ook in paardestallen aan de slag......dat is zelfs voor 6 dagen per week !...hahaha........dacht het niet !!!....."het mot wel leuk blijve".
In het "dorp" waar we nu wonen is ook sprake dat er voor verwaarloosde honden en paarden een opvang gestart gaat worden.....dan gaan we daar ter zijner tijd als vrijwilliger iets doen.
We komen gewoon tijd te kort...hahaha.
We zijn in Santiago op bezoek geweest in een sigarenfabriek met een nederlandse bedrijfsleider. Hij heeft ons uitgebreid verteld hoe het hele proces van sigarenmaken in zijn werk gaat. Dat was erg interessant.

• 24 December 2006 - 20:04

Elverina:

hoi paul
    we hebben je website ff goed bekeken en jij op een paard maakte veel indruk het huis ziet er geweldig uit je hebt het goed voor elkaar de meiden wilde daar ook wel wonen, blijf vooral genieten dan volgen wij het hier.

Groetjes van de spekkies

• 24 December 2006 - 22:19

Jerry:

Waar zijn die sigaren dan??

• 26 December 2006 - 08:54

Ursula Hehanussa:

Lieve Paul en Maritza!
    Wij hebben jullie foto's bekeken en we hebben ervan genoten.....wat mooi..!!!Zo te zien hebben jullie het echt naar jullie zin daar in het Dominicaanse Republiek.

Verder willen wij jullie nog fijne dagen toewensen.

Liefs Harry, Ursula and the kids!!

• 27 December 2006 - 13:44

Taco En Syl:

Hoi Paul en Maritza,

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat we steeds meer zin krijgen om effe langs te komen, toch? Als we er eerder aan hadden gedacht dan hadden we het in combi met Aruba kunnen doen. Vindt alleen de baas niet zo leuk want dan zijn we zowat 6 weken weg. Eerst maar even naar Cuba in januari. De foto's zijn super. Geniet er maar fijn van. Groetjes, Taco en Syl.
    FIJNE JAARWISSELING. 't Zal wel een feestje worden!