Paarden - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu Paarden - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu

Paarden

Door: Paul Kluivers

Blijf op de hoogte en volg Paul

23 December 2006 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

We hebben de hele maand december paardrijles.
3 keer per week zijn we bezig om alles goed onder de knie te krijgen.
Maritza heeft voeger op Aruba veel paard gereden en het was haar "droom" om ooit een eigen paard te hebben.
Haar droom is uitgekomen.....ze heeft nu een eigen paard.........en hij heet "Taino".
Taino is genoemd naar de oorspronkelijke eilandbewoners van de Dominicaanse Republiek.....de taino-indianen. Waarschijnlijk vanwege zijn rood-bruine kleur.
Voor Paul zijn we nog op zoek naar een geschikt paard en dan kunnen we straks met z'n tween de vrije natuur in met onze viervoeters.

• 30 December 2006 - 22:59

Zoe&alessandra :

zoe:leuk ik ga naar julie toe en mag ik dan op jouw paard rijden lijk me vet cool alessandra:mooi paard en ik vin jullie huis erg cool groetjes Zoe&Alessandra