2 maanden Nederland - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu 2 maanden Nederland - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Paul Kluivers - WaarBenJij.nu

2 maanden Nederland

Door: Paul Kluivers

Blijf op de hoogte en volg Paul

05 Oktober 2007 | Nederland, Alphen aan den Rijn

In juli en augustus zijn we in Nederland geweest.
Helaas hebben we niet iedereen gesproken.
Voor diegenen die we wel hebben gezien geldt eigenlijk dat de ontmoetingen te kort zijn geweest.
Maar we gaan volgend jaar in de herkansing want het blijft nog steeds de bedoeling om elk jaar terug in Nederland te komen.
Dan kunnen we ook wat meer foto's nemen van iedereen want dat is er deze keer een beetje bij ingeschoten.
Meestal was het zo gezellig dat de dag of avond om was voordat we er erg in hadden.

We hebben niet alles kunnen doen wat we graag gewild hadden.
Het jaarlijkse weekendje Texel en de country dagen in Oosterhout bijvoorbeeld zaten er dit jaar helaas niet in.

Toch hebben we genoeg gedaan en gezien.
Een kleine greep uit ons drukke schema :
Het Antilliaanse Zomercarnaval in Rotterdam was weer gezellig. Wel een beetje frisse dag.
Tijdens het Kwakoe festijn in de Amsterdamse Bijlmermeer hebben we lekker gegeten. Een zonnige dag in een tropische sfeer.
Reggae Sundance in Eindhoven had goede artiesten en het was die dag tevens een van de weinige dagen zeer goed zomerweer.
Gedurende het zomercarnaval in Arnhem was de temperatuur ook goed. Wel een kleine straatparade vergeleken met Rotterdam maar volop gezelligheid in het knusse stadscentrum.
Maritza heeft weer kunnen linedancen met "haar linedance clubje".
Tijdens een linedance demonstratie op een camping in Scherpenzeel heeft ze haar kunsten weer even kunnen vertonen.
Paul is met zijn beste vriend ( die ons ook opgehaald had van het vliegveld in Brussel )
wezen fietsen in de bossen bij Lage Mierde. Dit ligt vlak bij de Belgische grens. Een erg mooi en uitgestrekt natuurgebied.
Feyenoord - Willem II was geen goede wedstrijd maar de sfeer in de "Rotterdamse Kuip" is altijd bijzonder.

Twee maanden Nederland lijkt een lange periode maar de weken zijn supersnel voorbijgevlogen.
Tot volgend jaar maar weer !!!

• 05 Oktober 2007 - 09:04

Ottoline:

Wat fijn dat jullie zo een leuke tijd hebben gehad in Nederland, en zulke leuke feesten hebben meegemaaakt.
    Het weer was iets minder, maar na een heel jaar zomer voor jullie is dit misschien wel even lekker.

Ook wij gaan binnenkort weer naar de caribien, kijk als je interesse hebt even op www.verwoerdt.nl dan kan je alles lezen en zo gewenst ons nog volgen via de webcam.

Weer lekker denk ik, om thuis te zijn.

Groetjes Ottoline

• 07 Oktober 2007 - 09:50

Joke En Bert:

Leuk weer wat te zien van jullie!!!
    En mooie foto`s .De tijd in Nederland is zeker heel snel gegaan voor jullie,maar toch nog veel gedaan zie ik.
    Vele groetjes van ons allemaal en heel veel fun daar
    en tot gauw maar weer !!! hihihi

Liefs Joke en Bert

• 09 Oktober 2007 - 07:23

Ottoline:

Hai Paul en Maritza.

Een hele fijne vakantie( of verblijf)in Punta Cana.
    Groetjes.

• 17 Oktober 2007 - 20:53

Dean & Marga:

leuke site Maritza. Willen meer foto's zien

• 23 Oktober 2007 - 09:16

Gerard En Marije:

Hallo!!
    Sorry dat we zo lang niks hebben laten horen maar er is hier ondertussen veel gebeurd! Inmiddels wonen wij in Belgie!! We hebben een appartementje in Brecht, net over de grens eigenlijk. Ik (Marije) werk nu in het shopping center in Wijnegem in een parfumerie en ben bijna klaar met een visagie opleiding, erg leuk allemaal! Ik hoop in de toekomst toch meer met die visagie te gaan doen, is wel helemaal mijn ding!
    Gerard was toen bezig om met die man dat aannemers bedrijf over te nemen maar na echt lang wachten is dat niet door gegaan omdat die man toch van de verkoop af zag omdat hij geen familie problemen wilde. Die zoons waren tegen de verkoop. Hij werkt nu bij BASF, wat dat precies allemaal inhoud moet hij maar n keer vertellen!!
    En we hadden heel de tijd geen internet hier, maar sinds eergisteren wel, da´s toch echt wel lekker moet ik zeggen.
    En hoe is alles daar bij jullie???!!
    Van wat ik heb gelezen ziet het er goed uit!
    We missen de Dom. wel hoor, we gaan zeker ook nog een keer terug!
    Groetjes Marije en Gerard